Táto apka vám uľahčí život:)

V dnešnom článku by som vám chcela dať tip na užitočnú apku. Volá sa Keep a je skvelým pomocníkom predovšetkým pri plánovaní úloh a organizácii času, ale fantázii sa medze nekladú a sami uvidíte, že sa dá využiť na rôzne účely. Ja ju používam na vytváranie rôznych zoznamov, to do listov, wishlistov a keďže som tvorivý typ, často si potrebujem operatívne zaznačiť nejaký nápad, myšlienku. Keep mi pomáha zmysluplne plánovať úlohy, efektívne využívať čas, nezabudnúť na dôležité termíny a plniť si sny, pretože vďaka aplikácii ich mám každý deň na očiach. Používanie aplikácie je nielen praktické, ale má aj psychologický efekt - teší a motivuje ma vyškrtávanie hotových úloh. Ale tým sa už dostávam k dôvodom, prečo som si Keep tak veľmi obľúbila:
- Keep funguje ako samolepiace bločky - vytvárate si papieriky s poznámkami, ktoré si lepíte na on-line nástenku.
- Papierikom viete meniť farbu a priraďovať im menovky, čo uľahčuje vyhľadávanie medzi poznámkami.
- Každému papieriku viete zadať nadpis, následne svoju poznámku viete písať buď ako súvislý text alebo vo forme bodov bez alebo so zaškrtávacími políčkami.
- Ku svojim poznámkam viete pridávať odkazy na webové stránky, fotky alebo vlastnoručne vytvorené nákresy.
- Svoje poznámky nemusíte písať ručne, môžete ich diktovať.
- Úlohy viete odškrtávať podobne, akoby ste si ich písali na papier - kliknete na zaškrtávacie políčko pri danej úlohe, úloha sa prečiarkne a presunie sa na koniec zoznamu.
- Odškrtnutú úlohu viete opäť vrátiť medzi nevybavené (nezaškrtnuté) úlohy, čo je výhodné pri opakujúcich sa úlohách.
- Papieriky si viete presúvať, môžete si tie dôležité alebo často používané ručne presunúť alebo špendlíkom pripnúť navrch nástenky.
- Papieriky viete pridávať, upravovať, mazať, archivovať. Na papieriku sa vám v spodnej časti zobrazuje dátum poslednej aktualizácie.
- Na papierikoch si viete nastavovať pripomienky.
- Ak aplikáciu používate na viacerých zariadeniach, dáta sa synchronizujú.
- Jednotlivé papieriky viete zdieľať aj s inými ľuďmi - takto napríklad môžete zdieľať nákupný zoznam s partnerom alebo spolubývajúcimi.
- Aplikácia má veľmi pekné, prehľadné, minimalistické a užívateľsky priateľské prostredie, jej používanie je veľmi jednoduché.
- Aplikácia je bezplatná a môžete si ju stiahnuť do mobilu, ale nájdete ju aj vo svojom gmailovom účte (viď printscreen nižšie).
Na čo všetko sa dá Keep používať?
- vytváranie nákupných zoznamov
- vytváranie pracovných či súkromných to do listov
- vytváranie wishlistov
- plánovanie kreatívnych obsahov
- vytváranie stratégii ("bojových plánov") - dosahovanie cieľov, plnenie snov
- plánovanie obsahov pracovných porád
- plánovanie programu (výletu, oslavy, konferencie, svadby...)
- zaznamenávanie rôznych tipov (na filmy, knižky, videá, seriály, podcasty...)
- zapisovanie kontaktov, mailových alebo poštových adries
- vytváranie prehľadov lekárskych vyšetrení/preventívnych prehliadok
- vytváranie plánov a postupov "step by step"
- zapisovanie dôležitých dátumov - narodenín, menín, výročí, termínov
- zapisovanie príjmov a výdavkov
- kniha receptov (značíte si kroky a dopĺňate ich fotkami)
- ukladanie inšpirácie (módne fotografie, cestovateľské tipy, varenie, interiérový dizajn...)
- denník/cestovateľský diár - vkladáte si fotky, myšlienky, postrehy z každého dňa
- dovolenkový zoznam - spíšete si všetko, čo so sebou nosíte na dovolenky a pred každou dovolenkou už len vyškrtávate (po dovolenke zrušíte zaškrtnutie a zoznam je opäť pripravený)
- viete si operatívne zapísať čokoľvek - dôležitý údaj, peknú myšlienku, nápad a pod.
Ivi mozno to skúsim. Sice si radšej píšem ručne no nedá sa v tom hladat a presne nápadov milión, potom su tu sny, témy, úlohy a všetko mam po sto diaroch a zošitov a už sa v tom strácam.
OdpovedaťOdstrániť